5 нояб. 2009 г.

Гранти проекту "Разом до здоров’я"

Проект „Разом до здоров’я” оголошує програму грантів для недержавних організацій, які працюють в АРК Крим і м. Севастополь, з метою підтримки ініціатив громадськості спрямованих на підвищення обізнаності населення з питань планування сім’ї і збереження репродуктивного здоров’я).

Проект запрошує зацікавлені організації на презентацію програми грантів, яка відбудеться 12 листопада з 15:00 до 17:00 за адресою м. Сімферополь, вул. Гоголя, 47, Благодійний Фонд «Надія і порятунок».

В рамках програми планується надати 6-8 грантів розміром до $5,000 кожний на період не більше 6 місяців.

Проект «Разом до здоров’я» особливо зацікавлений в інноваційних проектах, спрямованих на роботу з національними меншинами і населенням в сільській місцевості.



Проекти можуть включати (але не обмежуватись тільки поданим нижче переліком):
• інноваційні ідеї, що заохочують співпрацю із засобами масової інформації з метою широкого висвітлення питань ПС/РЗ;
• організацію і проведення кампаній з підвищення обізнаності населення з ПС/РЗ;
• різноманітні просвітницькі заходи для населення з питань ПС/РЗ;
• мистецькі та культурні ініціативи спрямовані на досягнення цілей проекту щодо збереження репродуктивного здоров’я.

Апліканти мають детально описати як вони будуть інформувати цільові групи населення про важливість планування сім”ї і репродуктивного здоров’я та заохочувати використовувати наявні послуги в медичних закладах.

Перевага надаватиметься проектам, що передбачають співпрацю з державними установами (Міністерство охорони здоров’я АРK, Міністерство у справах молоді, сім’ї та гендерної політики АРК, Міністерство освіти АРК, Центри соціальних служб сім’ї, дітей та молоді, місцева влада тощо).

Важливо! Оскільки в рамках проекту «Разом до здоров’я» в Криму планується підготовка команди тренерів з планування сім’ї і репродуктивного здоров’я за методикою проекту і подальша підтримка роботи тренерів, інтерактивні заняття і тренінги для населення в рамках грантової програми не підтримуватимуться.

Всі зацікавлені НДО мають надіслати заповнені аплікаційні форми до 4 грудня 2009р. включно.

До розгляду братимуться тільки проекти, надіслані електронною поштою на контактну адресу до 4 грудня (за датою отримання повідомлення). Проекти, надіслані пізніше зазначеної дати, розглядатись не будуть.

ПРОЕКТ „РАЗОМ ДО ЗДОРОВ’Я”
Інститут Досліджень та Тренінгів JSI Inc.
Тел: (044) 581-1520
Контактна електронна адреса: Lhryva@fprh-jsi.org.ua

За детальнішою інформацією і аплікаційними формами, будь ласка, звертайтесь до Лідії Гриви за тел. (044) 581-1520 або ел. адресою: Lhryva@fprh-jsi.org.ua

Джерело: Громадський простір